فن آورد

نمایندگی دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان

فن آورد

نمایندگی دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان

فن آورد

فن‌آورد تنها یک مسابقه نیست! فن‌آورد بزرگ‌ترین رتبه‌بندی تخصصی کشور است اما در رتبه‌بندی نیز خلاصه نمی‌شود! فن‌آورد یک اعتقاد است، اعتقاد به اینکه وقت آن شده‌است که استعداد و تخصص افراد، آینده را رقم بزند نه مدرک و نمره آنان. فن‌آورد با روشی نوین و منحصر به فرد، مهارت‌های تخصصی و استعداد افراد را در رقابتی جذاب و چالش برانگیز با حرفه‌ای ترین متخصصان محک زده و بهترین‌ها را شناسایی و حمایت می‌نماید. اهدای بیش از ٢٠٠ سکه تمام بهارآزادی، اعطای گواهی رسمی دانشگاه صنعتی شریف، معرفی به شرکت‌های پیشرو دانش‌بنیان، کمک به تجاری سازی ایده‌های برتر و شناسایی حوزه‌های فعال صنعت و بازارکار، تنها بخشی از مزیت‌های حضور در مسابقه فن‌آورد است. مرحله اول این رقابت‌ها، آبان‌ماه و به صورت اینترنتی و مرحله نهایی آن، آذر ماه سال جاری به صورت حضوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.
فن‌آورد مهارت‌ها و توانایی‌های واقعی شما را به چالش کشیده و شما را به بهترین‌ها متصل می‌کند!

معرفی رشته ها: گرافیک + توضیحات کامل

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۰ ب.ظ

فن‌آورد تنها یک مسابقه نیست! فن‌آورد بزرگ‌ترین رتبه‌بندی تخصصی کشور است اما در رتبه‌بندی نیز خلاصه نمی‌شود! فن‌آورد یک اعتقاد است، اعتقاد به اینکه وقت آن شده‌است که استعداد و تخصص افراد، آینده را رقم بزند نه مدرک و نمره آنان. مهارت از نظر فن‌آورد صرفا تخصص و داشتن دانش علمی در یک رشته خاص نیست، بلکه داشتن مجموعه‌ای کامل از ویژگی‌ها از جمله دانش تخصصی، توان فهم مسئله کارفرما، فهم نیاز اجتماع، مهارت در برقراری گفتمان و ... می‌باشد. فن‌آورد به دنبال پاسخ‌های دقیق به نیازهای بازار کار است از همین جهت تلاش شده است در سال 1395 با همت جمعی از جوانان با تجربه و اساتید مجرب در این زمینه و با همکاری شرکت نیراسیستم پویا مسائلی در رشته مهندسی برق به مسابقه گذاشته ‌شود که مبتنی بر نیاز حقیقی و تمایل کارفرمایان این حوزه باشد. فن‌آورد تلاش می‌کند فرصت دسترسی به بازارهای کاری پر سود متناسب با توانایی های افراد را به صورت عادلانه فراهم نماید. فن‌آورد درصدد است با استفاده از ابزارهایی نظیر ورکشاپ (کارگاه) امکان دسترسی عمومی افراد مستعد و با ظرفیت را به سطوح دانش و تخصص فراهم کند.


هدف از برگزاری مسابقه:

  1. مسابقه گرافیک فن آورد یک مسابقه مهارت سنجی میان هنرمندان این رشته است.

  2. این فراخوان امیدوار است به عنوان یکی از بزرگترین مسابقات هنری گرافیک ایران بتواند بخش خوبی از ماهرترین هنرمندان این حوزه را شناسایی کند.

  3. یکی از مهمترین اهداف این مسابقه ایجاد ارتباط میان هنرمندان و بازار کار حرفه ای است.

  4. هنرمندانی که به واسطه بالا بردن مهارت های خود، درگیر فضای آکادمیک گشته و فرصت ارتباط گیری با فضای کار را از دست داده اند، در این مسابقه برای ایشان فرصتی ایجاد میشود تا از استعدادهایشان بهره گیرند و ارتباط خوبی با فضای کاری ایجاد کنند.

  5. در جریان این مسابقه هنرمندان می توانند با همتایان خود در یک گردهمایی حضور پیدا کنند و آشنا شوند.

  6. فن آورد تلاش می کند با استفاده از ظرفیت مسابقه فرهنگ نخبه گزینی و توزیع فرصت عادلانه را جایگزین گزینش های ناسالم دیگر کند.


شیوه اجرای مسابقه:

مسابقه حضوری فن آورد در آذر ماه سال 95 برگزار می شود، تنها هنرمندانی امکان حضور در مسابقه را دارند که در گزینش اولیه که توسط ارسال رزومه و به صورت مجازی انجام می شود تأیید شوند، رقابت در بخش ارسال رزومه بسیار فشرده خواهد بود از همین جهت بهتر است فرد حتی الامکان بهترین آثار خود را به دبیرخانه اینترنتی ارسال کند.

گرایش های مسابقه:


تبلیغات:
طراحی آگهی چاپی (پوستر)

هویت بصری:
هویت بصری، برندینگ، هویت سازمانی یک مجموعه (corporate identity)

نقاشی دیجیتال (تصویر سازی):
کاراکترسازی، تصویرسازی، ...

UI Design:
برای ارائه توضیح ساده از رابط کاربری (ui design) باید به بخش بزرگتری به اسم تجربه کاربری (user experience) رجوع کرد. تعاریف بسیار زیادی از تجربه کاربری تا الان مطرح شده اما به نظرم یکی از زیباترین تعاریف این حوزه مربوط به این جمله است، که مفهوم اصلی طراحی تجربه کاربری را به خوبی بیان میکند " کاربر با استفاده از رابط (interface) بتواند کار خودش رو انجام بدهد "

همینطور که در بالا اشاره شد مفهوم رابط کاربری در قلب تجربه کاربری جای دارد و یکی از بنیان های تجربه کاربری به حساب می آید. رابط کاربری درصدد است تا ارتباط ساده و قابل فهم برای کاربر به هنگام کار با وب سایت و اپلیکیشن های مختلف ایجاد کند.

مهارت های مورد نیاز : آشنایی با ابزار های گرافیکی از قبیل Photoshop, Illustrator , sketch (هیچ محدودیت در استفاده از نرم افزار وجود ندارد با هر ابزاری که راحت هستید طرح خود را میتوانید پیاده سازی کنید)

لازم به ذکر است که توانایی برنامه نویسیHtml , Css, JavaScript در این گرایش از مسابقات به هیچ عنوان مورد ارزیابی قرار نمیگیرد و تنها طرح گرافیکی شرکت کنندگان داوری می‌شود

چگونگی مراحل حضور در مسابقه:

مراحل حضور در مسابقه فن آورد بسیار ساده است که در ادامه به طور کامل توضیح داده می شود:
  1. مرحله اول : ثبت نام از طریق لینک

    • امکان ارسال رزومه در هر سه گرایش مرحله اول وجود دارد اما برای شرکت در مسابقه حضوری افراد تنها در یک گرایش برگزیده می شوند.

    • ثبت نام بدون محدودیت سنی و برای همگان آزاد است.

    • شرکت کنندگان می توانند به صورتی انفرادی و یا گروهی در این مسابقه شرکت نمایند.

    • پس از ورود به سامانه اینترنتی و وارد کردن اطلاعات آثار، کد ثبت نام برای هر ورود دریافت می شود. در ضمن برگه قبول شرایط نیز باید توسط شرکت کننده تأیید شود.

  2. مرحله دوم: ارسال روزمه به صورت آنلاین (توضیحات بیشتر به صورت لینک / دانلود فایل)

    • آثار را با فرستادن ایمیل (؟) و یا از طریق بارگذاری در سایت می توان ارسال کرد.

    • هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداقل ۳ اثر و حداکثر 10 اثر می باشد.

    • موضوع، تکنیک و شیوه اجرای آثار ارسالی آزاد می‌باشد.

    • ابعاد آثار باید حداقل در سایز A4 و در فرمت JPG و با دقت 150DPI و حداکثر حجم فایل 15 MB و به صورت RGB ارسال شوند.

    • لازم است سال طراحی، سفارش دهنده و عنوان پوستر نیز در توضیحات اثر به تفکیک ذکر شود.

    • نامگذاری آثار باید به این صورت و ترتیب و به زبان انگلیسی انجام شود: نام و نام خانوادگی طراح، شماره تماس، شماره اثر. مثال: Hossein Sakha_09120000000_01

      توجه: فایل‌هایی که منطبق با این بند نام‌گذاری نشود به مسابقه راه پیدا نخواهد کرد.

    • در پاسخ به رزومه های ارسالی تاییدیه دریافت ارسال خواهد شد، لذا ایمیل‌هایی که پاسخ خودکار دریافت نکنند بدین معنی است که آثارشان به دبیرخانه نرسیده است.

    • آثار باید تا ظهر روز ... (؟) ارسال شوند.

    • شرکت کنندگان در تمامی مراحل مسابقه مسئولیت اصل بودن و حق نشر آثار را بر عهده دارند. در صورت وجود هرگونه تعارض مطابق قوانین مربوطه برخورد خواهد شد. برگزارکننده می‎تواند در صورت بروز اختلاف دربارۀ حقوق معنوی آثـار، آنها را از مسابقه خارج کند و چنانچه این اختلاف پس از اهدای جوایز بروز کند، جایزۀ اهدایی را ملغی اعلام کند.

  3. مرحله سوم: داوری آثار و رزومه های ارسالی و دعوت از برگزیدگان جهت حضور در مسابقه

    • معیار های مورد ارزیابی هیئت داوران :

      • اصالت

      • خلاقیت

      • کیفیت

      • خوانایی

      • ارتباط با مخاطب

      • کاربردی

      • ...

    • فهرست اسامی شرکت کنندگانی که به مسابقه نهایی راه پیدا کردند از دو طریق سایت و تماس تلفنی در اواخر ... (؟) منتشر خواهد شد.

  4. مرحله چهارم: ثبت نام در مسابقه حضوری توسط برگزیدگان از طریق لینک

  5. مرحله پنجم: حضور برگزیدگان در مسابقه به مدت 3 روز در تاریخ 17، 18، 19 آذر ماه


جوایز رشته برنامه نویسی کامپیوتر:

جوایز این دوره‌ی مسابقات برنامه نویسی کامپیوتر در هر گرایش:

نفر اول

7 سکه بهار آزادی + مدرک رسمی دانشگاه شریف + بورسیه شغلی + بورسیه آموزشی + تندیس فن آورد + اعطای رتبه ملی

نفر دوم

5 سکه بهار آزادی + مدرک رسمی دانشگاه شریف + بورسیه شغلی + بورسیه آموزشی + تندیس فن آورد + اعطای رتبه ملی

نفر سوم

3 سکه بهار آزادی + مدرک رسمی دانشگاه شریف + بورسیه شغلی + بورسیه آموزشی + تندیس فن آورد + اعطای رتبه ملی



منبع: fanavard.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۰۱
  • ۲۰۸ نمایش
  • فن آورد نمایندگی دانشگاه های قوچان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی