فن آورد

نمایندگی دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان

فن آورد

نمایندگی دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان

فن آورد

فن‌آورد تنها یک مسابقه نیست! فن‌آورد بزرگ‌ترین رتبه‌بندی تخصصی کشور است اما در رتبه‌بندی نیز خلاصه نمی‌شود! فن‌آورد یک اعتقاد است، اعتقاد به اینکه وقت آن شده‌است که استعداد و تخصص افراد، آینده را رقم بزند نه مدرک و نمره آنان. فن‌آورد با روشی نوین و منحصر به فرد، مهارت‌های تخصصی و استعداد افراد را در رقابتی جذاب و چالش برانگیز با حرفه‌ای ترین متخصصان محک زده و بهترین‌ها را شناسایی و حمایت می‌نماید. اهدای بیش از ٢٠٠ سکه تمام بهارآزادی، اعطای گواهی رسمی دانشگاه صنعتی شریف، معرفی به شرکت‌های پیشرو دانش‌بنیان، کمک به تجاری سازی ایده‌های برتر و شناسایی حوزه‌های فعال صنعت و بازارکار، تنها بخشی از مزیت‌های حضور در مسابقه فن‌آورد است. مرحله اول این رقابت‌ها، آبان‌ماه و به صورت اینترنتی و مرحله نهایی آن، آذر ماه سال جاری به صورت حضوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.
فن‌آورد مهارت‌ها و توانایی‌های واقعی شما را به چالش کشیده و شما را به بهترین‌ها متصل می‌کند!

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است


استارت آپ؛ جدیدترین راه میلیاردر شدن

هفته نامه صدا - ریحانه سادات یاسینی: 
چهره اش شبیه پسرهای جوان دانشجو است و به نظر نمی رسد مرد 30 ساله جاافتاده ای باشد، چند ماه پیش دکترایش را از دانشگاه استنفورد آمریکا گرفته و حالا به فکر کسب و کاری در کنار محیط دانشگاه است. «از 25 سالگی، یعنی همان وقتی که به آمریکا آمدم، دوست داشتم استارتاپ بزنم. این جا از دو راه می شود پول دار شد، یکی بنگاه های مشاوره املاک، دیگری هم استارت آپ ها». میلاد در کالیفرنیا زندگی می کند، همان ایالتی که جوان های آمریکایی از دره سیلیکون آن، دنیا را متحول کرده اند. او به دنبال اطلاعاتی از دانش آموزان کنکوری ایران است تا از آن سوی دنیا، برنامه ای را روی اینترنت راه اندازی و ایده استارت آپی اش را راه اندازی کند. 

میلاد می گوید: «نمی دانم در ایران استارت آپ معادلی دارد یا نه، اما اقتصاد آمریکا طی سال های گذشته با این کسب و کارها متحول شده است. دولت برای بهبود فضای اقتصاد، روی بحث آموزش، کارآفرینی و نوآوری سرمایه گذاری زیادی کرده است. مردم این جا خوب می توانند با هم کار کنند. آن هایی که زمینه های تکنولوژی قوی دارند با کسانی که در تجارت قوی هستند، شریک می شوند. سازوکار جا افتاده و خوبی هم برای حمایت از آن ها وجود دارد که بیشتر آن نیز خصوصی است. دولت فقط زیرساخت های آموزشی را فراهم می کند.» 
  • فن آورد نمایندگی دانشگاه های قوچان

کارهای زیاد اما وقت کمی برای انجام دارید. شاید شما هم در اطراف خود افرادی را دارید که همه کارهای خود را به خوبی و بدون استرس انجام می دهند و وقت هم کم نمی آورند. آنها می توانند به خوبی خانواده، شغل، کارها و سرگرمی های خود را مدیریت کنند و در آخر هفته نیز به کارهای شخصی خود برسند.
چگونه این کارها را انجام می دهند؟ معجون سحرآمیزی دارند که رو نمی کنند؟ خیر. این انرژی کاملا زمینی و معمولی است. همه کارهایی که انجام می دهید یا نمی دهید را ما عادت فرض می کنیم و این عادت ها باعث می شوند در زندگی عقب بمانید.
این عادت های بد از کجا منشا می گیرند؟ مسلما شما انسان بد یا تنبلی نیستید و بدون شک دوست ندارید در انتهای روز احساس خستگی بیش از حد داشته باشید.

  • فن آورد نمایندگی دانشگاه های قوچان


از جمله جنبه هایی که در کار شما زیاد به چشم میاد اخلاق و رفتار حرفه ای می باشد. حرفه ای بودن شما می تواند موقعیت ها و شرایط ویژه ای را برای شما به ارمغان بیاورد. حرفه ای بودن را از معرفی خود گرفته تا نحوه برخورد با دیگران را آگاهانه انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

  • فن آورد نمایندگی دانشگاه های قوچان


در این شماره میخوانید:
⬅️ بمب انگیزه بسازید
⬅️ امکان فعالیت در اماکن مسکونی برای شرکت های دانش بنیان بلامانع شد
⬅️ برگزاری نخستین رویداد ملی کارآفرینی تخصصی در حوزه دریایی
⬅️ پلی به سوی آینده
⬅️ پنج عادت صبحگاهی کارآفرین های موفق
و ...

دانلود:👇👇👇

  • فن آورد نمایندگی دانشگاه های قوچان

زندگی هر سال پیچیده تر و شلوغ تر میشود. کارهایی که پارسال انجام میدادید شاید ساده تر و راحت تر از کارهایی باشند که امسال انجام میدهید…

هیچ راه فراری ندارید، این طبیعت زندگی است.

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی و فرصت های ارتباطاتی که در اختیار ما قرار میگیرد به مراتب زندگی سخت تر، مسئولیت ها بیشتر و اداره کردن آنها دشوار تر میشوند.

  • فن آورد نمایندگی دانشگاه های قوچان



احتمالا بارها برایتان پیش آمده که به خبر موفقیت یک طرح یا ایده ی نو برخورد کرده اید؛ ایده ای که شاید پیش از این به ذهن خودتان هم خطور کرده اما عوامل متفاوتی مانع از آن شده است که ایده خود را پیگیری کنید و پا در مسیر راه اندازی یک کسب و کار بگذارید
.

  • فن آورد نمایندگی دانشگاه های قوچان


استارتاپ تریگر یک رویداد آموزشی- رقابتی فشرده است که به مدت 6 روز، با هدف ایجاد محیطی سازنده به منظور خلق و پرورش ایده‌های کارآفرینانه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.
در این رویداد، آموزش‌های ضروری برای تبدیل ایده به یک استارتاپ خوب در کارگاه‌های آموزشی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

  • فن آورد نمایندگی دانشگاه های قوچان

دکتر ابوالقاسم غفاری، استاد سابق دانشگاه های هاروارد و پرینستون آمریکا و نخستین دانشمند ایرانی ناسا که به عنوان تنها دانشمند غیرآمریکایی در ماموریت اعزام انسان به ماه (آپولو) نیز همکاری داشته است، شامگاه سه شنبه در 106 سالگی درگذشت. 

این استاد پیشکسوت ریاضی و چهره پیشگام ایرانی در حوزه فضا تا واپسین روزهای زندگی خود با علاقه ای وصف ناپذیر به مطالعه و تحقیق اشتغال داشت.

  • فن آورد نمایندگی دانشگاه های قوچان

google-blog-16-16

امروزه ، شاید کمتر کسی را یافت که نیازی به اینترنت و یا جستجو و کندوکاو در وب نداشته باشد و دقایق و ساعاتی را پشت رایانه منزل یا محیط کار مشغول به این کار نباشد. کاربری که روزانه چندین ساعت را با جستجو و گشت و گذار در وب و سایت های اینترنتی می گذراند ، با دریایی از اطلاعات و مقالات و سایت های مختلف روبرو می شود که اگر بخواهد به تک تک آنها سر زده و آنها را مطالعه کند ، مطمئنا روزهای بسیار پرکار و خسته کننده ای را خواهد داشت.

  • فن آورد نمایندگی دانشگاه های قوچان

این سوال از جمله سوالاتی است که ذهن بسیاری از مردم را اشغال کرده که خدمات این شبکه‌ها رایگان است و با توجه به این واقعیت، منبع درآمد آنان کدام است و چگونه است که هزینه‌های خود را پوشش داده و برخی، سودهای چشمگیری نیز در صورت‌های مالی منتشر شده، گزارش می‌نمایند.

  • فن آورد نمایندگی دانشگاه های قوچان