فن آورد

نمایندگی دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان

فن آورد

نمایندگی دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان

فن آورد

فن‌آورد تنها یک مسابقه نیست! فن‌آورد بزرگ‌ترین رتبه‌بندی تخصصی کشور است اما در رتبه‌بندی نیز خلاصه نمی‌شود! فن‌آورد یک اعتقاد است، اعتقاد به اینکه وقت آن شده‌است که استعداد و تخصص افراد، آینده را رقم بزند نه مدرک و نمره آنان. فن‌آورد با روشی نوین و منحصر به فرد، مهارت‌های تخصصی و استعداد افراد را در رقابتی جذاب و چالش برانگیز با حرفه‌ای ترین متخصصان محک زده و بهترین‌ها را شناسایی و حمایت می‌نماید. اهدای بیش از ٢٠٠ سکه تمام بهارآزادی، اعطای گواهی رسمی دانشگاه صنعتی شریف، معرفی به شرکت‌های پیشرو دانش‌بنیان، کمک به تجاری سازی ایده‌های برتر و شناسایی حوزه‌های فعال صنعت و بازارکار، تنها بخشی از مزیت‌های حضور در مسابقه فن‌آورد است. مرحله اول این رقابت‌ها، آبان‌ماه و به صورت اینترنتی و مرحله نهایی آن، آذر ماه سال جاری به صورت حضوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.
فن‌آورد مهارت‌ها و توانایی‌های واقعی شما را به چالش کشیده و شما را به بهترین‌ها متصل می‌کند!

چطور در کار خود حرفه ای رفتار کنیم؟

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۴ ب.ظ


از جمله جنبه هایی که در کار شما زیاد به چشم میاد اخلاق و رفتار حرفه ای می باشد. حرفه ای بودن شما می تواند موقعیت ها و شرایط ویژه ای را برای شما به ارمغان بیاورد. حرفه ای بودن را از معرفی خود گرفته تا نحوه برخورد با دیگران را آگاهانه انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

1)     همیشه مناسب و به اصطلاح شیک لباس بپوشید.
هر روز به شکلی مرتب و تمیز در محل کار خود حاضر شوید. آراستگی ظاهری شما این رو نشون میده که آدم حرفه ای هستید. فراموش نکنید همیشه متناسب با موقعیت مورد نظر لباس مناسب انتخاب کنید، نه بیش از حد رسمی و خشک و نه بیش از حد معمولی. در محل کار فراموش نکنید که از وسایل زینتی غیر متعارف استفاده نکنید و سعی کنید اگر خالکوبی دارید آن را بپوشانید.


2)     به مشخصه های رفتار محیط کار توجه کنید.
می‌توانید به نحوه پوشش افراد دقت کنید، یا می‌توانید به این نکته توجه کنید که وقتی کسی با تلفن صحبت می‌کند همکارانتان چگونه آرام‌تر صحبت می‌کنند، یا به این موضوع که همکاران‌تان برای صحبت‌های غیر رسمی به اتاق استراحت می‌روند توجه کنید، یا ببینید که همکاران‌تان با مشتریان چگونه برخورد می‌کنند و یا به اینکه چگونه همکاران در جلسات سر وقت حاضر می‌شوند و یا دقایقی قبل برای جلسات آماده‌اند، توجه کنید. به رفتار دیگرن توجه کنید تا ذهنیت‌تان نسبت به محیط کار شکل بگیرد. فراموش نکنید هر سازمانی ممکن است فرهنگ‌های نامطلوبی نیز داشته باشد. باید سعی کنید ضمن دوری گزیدن از آنها تلاشی برای اصلاح همکاران نداشته باشید. اصلاح سازمان وظیفه شما نیست.


3)     وقت شناس باشید و به موقع در جلسات حاضر شوید.
این گزینه به تنهایی می تواند تا اندازه زیادی حرفه ای بودن شما را تعیین کند. اصولا آدم های حرفه ای به زمان خود و دیگران احترام می گذارند. همیشه سعی کنید در قرار ملاقات ها و جلسات سر وقت حاضر شوید. زود رسیدن به جلسات و قرار ملاقات به همان اندازه می تونه شما رو غیر حرفه ای نشون بده ک دیر رسیدن نشون میده. پس سر وقت حاضر شوید.


4)     اعتماد به نفس خود را در شرایط مختلف حفظ کنید.
اعتماد به نفس داشته باشید و این را در رفتار خود، راه رفتن، حرف زدن و... نشان دهید. در شرایط بحران و سختی ها خونسردی خود را حفظ کنید و با چشمانی باز مسئله را بررسی کنید. از رفتار آشفته و غیر معمول خودداری کنید و سعی کنید به جای تمرکز بر مشکل بر راه حل تمرکز کنید.


startuping.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۱۹
  • ۲۵۹ نمایش
  • فن آورد نمایندگی دانشگاه های قوچان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی